شرایط مرجوعی سفارش

  • در صورت مغایرت کالای ارسال شده با کالای سفارش گذاشته شده امکان مرجوعی وجود دارد.
  • در صورت وجود ایراد فیزیکی در سفارش تحویل گرفته شده امکان مرجوعی وجود دارد.
  • در صورت وجود مشکل فنی و سخت افزاری در سفارش تحویل گرفته شده امکان مرجوعی وجود دارد.
  • کالاهای دارای گارانتی در صورت بروز مشکل باید به شرکت خدمات دهنده کالا ارسال شود.
  • این فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالاهای فروخته شده پس از 2 روز از دریافت کالا توسط مشتری را ندارد.
    توجه :
  • در صورت وجود یکی از موارد ذکر شده حداکثر تا 2 روز پس از دریافت سفارش با واحد پشتیانی تماس گرفته و جهت مرجوع کردن کالا اقدام نمایید بدیهی است پس از گذشت 2 روز امکان مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت.